گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی S۲۳ Ultra از سنسور HP۱ استفاده نخواهد کرد و درعوض، می‌توان به سنسور ISOCELL HP۲ که هنوز معرفی نشده، مجهز می‌شود. این گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گلکسی اس ۲۳ اولترا با لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لنز زوم پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر همراه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ به‌دنبال متحول کردن طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. بنابراین در سری Galaxy S۲۴ خبری از طراحی لبه گرد نخواهد بود.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
همچنین گفته شده است که این فناوری هیچ ارتباطی با دستیار مجازی سامسونگ، یعنی بیکسبی (Bixby) ندارد.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، اس ۲۲ اولترا دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که «گلکسی زد فولد ۴» از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.
گوشی‌های گلکسی سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند ساده‌ترین گوشی‌ها برای تعمیر بودند و گلکسی اس ۲۲ اولترا پس از گلکسی A ۴۰ مدل سال ۲۰۱۹ و Moto G ۷ در همان سال در رتبه سوم از نظر تعمیرپذیری قرار گرفت.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
بر اساس اعلام سامسونگ، Message Guard در پس‌زمینه گوشی اجرا می‌شود و عملکرد آن نیز به گونه‌ای است که هرگونه فایل دریافتی کاربر با پسوند‌های PNG، JPEG، JPG، GIF، ICO، WEBP، BMP و WBMP را ایزوله می‌کند.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد. بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد.
وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.
سامسونگ گلکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.
طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.
چهارشنبه مراسم رونمایی رسمی و جعبه‌گشایی گوشی‌های سری گالکسی اس ۲۳ سامسونگ برگزار خواهد شد، اما مشخصات این گوشی‌ها اکنون مشخص شده است.
شایعات فراوانی در خصوص سری گالکسی‌های اس ۲۳ وجود دارد، اما بیشترین چیزی که شرکت بر روی آن تاکید داشته، دوربین‌های این سری و خصوصا برترینِ آن یعنی گالکسی اس ۲۳ اولترا است.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
طی چند ماه گذشته رندرهای فاش‌شده‌ی هر سه مدل گلکسی اس ۲۳ را دیده‌ایم و حالا می‌دانیم که ظاهر آن‌ها چگونه خواهد بود. اکنون رسانه‌ی WinFuture رندرهای رسمی بازاریابی سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 را فاش کرده است.
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
بدتر از آن، گلکسی اس ۲۲ سال گذشته در تمام مناطق با آخرین تراشه کوالکام عرضه نشد.در بعضی مناطق با پلتفرم سامسونگ اگزینوس عرضه شد و آزمایشات نشان داد که دستگاه های کوالکام گوشی های بهتری بودند.
اخیراً شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ _ Samsung Galaxy S ۲۳ منتشر شده است. اما برجسته‌ترین مشخصه این دستگاه که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده، دوربین بی‌نظیر آن است.
افشاکنندگان دنیای فناوری اخیراً دقیق ترین رندرهای گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ را منتشر کردند که نشان از طراحی به روز شده دارد.
آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا، در حال حاضر بهترین گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ هستند، اما این دو چه مزیت‌هایی بر یکدیگر دارند.
گلکسی اس ۲۳ اولترا اولین محصولی خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده سامسونگ استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ